Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2011

Ωριαίο καπνιστό...

Θέλω να σας πω ότι η αστρολογία μπορεί να είναι κάτι ξερό και λίγο, που
όμως έχει να πει πολλά. Δεν χρειάζεται να είναι απάνθισμα λέξεων και ύφους
για να δικαιωθεί η χρήση της. Προσωπική μου προτίμηση είναι να τελειώνω
γρήγορα με ότι διαβάζω, καθώς η συνοχή του μυαλού μου πάει περίπατο όταν
είναι να βράσω για πολύ ώρα με κάτι στο ζουμί μου. Άσε που πάντα περιμένει
και κάτι άλλο παραπέρα για να κάνουμε (βλ. μπουγάδα, πλύσιμο πιάτων με το
καλό και άρμεγμα καθότι επιμένω ως οπαδός της βουκολικής αστρολογίας - 
και μή γελάτε, δεν ξέρετε τί μπορεί να σας περιμένει στο μέλλον με την κρίση!)

 Έτσι λοιπόν, ένα απόγευμα του Μαίου 2010, και συγκεκριμένα στις 5 Μαϊου
2010, και ώρα 6.36μμ μου τηλεφώνησε μια φίλη, πολύ αγαπητή, (μπείτε και
βάλτε αν σας ενδιαφέρει τα στοιχεία στο πρόγραμμά σας ή στο Myhoroscope,
ή στο astrology.gr ή όπου σας βολεύει και πάντα σε Regiomontanus σύστημα),
με συντεταγμένες Λαυρίου, καθώς εκεί ήταν το αυτί του αστρολόγου που
κατέστρωνε το χάρτη, δηλ. της αφεντιάς μου).

Φτιάξατε το χάρτη? Πάμε παρακάτω...

Η φιλτάτη είπε "Νιώθω έκρυθμη... ξέρω ότι είναι βλακεία να ρωτήσω τέτοιο
πράγμα.. όμως αυτή τη στιγμή αυτό είναι το πρόβλημα μου... Είμαι μόνη μου
στο γραφείο, κάτι έχει γίνει δίπλα, έξω έχει καπνίλα, δεν βλέπεις τη μύτη σου,
φασαρία, ασθενοφόρα κι αστυνομία, φοβάμαι να βγω έξω. Και δεν υπάρχει
ούτε λεωφορείο ούτε μετρό για να πάω σπίτι... Πώς και πότε θα φύγω από
εδώ μέσα; "
Βλακεία - ξεβλακεία, αυτή δεν μπορούσε να πάει  σπίτι της όμως. Βλέπεις
δίπλα είχαν ρίξει μολότοφ στη Μαρφίν με θύματα τρείς ανθρώπους και αυτό
που εμείς λέμε βλακεία μπορεί να είναι κάτι που κοστίζει ζωές...
Δεν ξέραμε τί εχει γίνει, ούτε ώρα για να ψάχνουμε ειδήσεις.
Απλά μπήκε ο χάρτης.
Το ερώτημα ήταν:  "Πώς και πότε θα βγω από εδώ μέσα;"
Δεδομένα μας: το "εγώ", και το "από εδώ μέσα", δηλ. η πόρτα (της δουλειάς). 
Μια εικόνα χίλιες λέξεις αλλά εγώ θέλω 997 λιγότερες!

Ωροσκόπος (το "εγώ"): 25 Ζυγού, πάνω στο Σπίκα, τυχερό αστέρα. Την λέει
"τυχερούλα". Ε, αμα τη λεει τυχερούλα θα βγεί. Αμα ήταν κάτι άλλο που την
έλεγε "στραβή" ή "κακότυχη" μπορεί να σήμαινε κι ότι θα βγάλει τη νύχτα
στο γραφείο! Αλλά, την έλεγε "τυχερούλα".
Πάμε παρακάτω, στην πόρτα δηλαδή.
Ακμή 10ου: η πόρτα της δουλειάς. (Κοίτα που μέσα στο 10ο έχει Άρη στο
Λέοντα, δηλαδή πολεμική κατάσταση και φωτιά ε;) Η πόρτα λοιπόν είναι στις
29.19 καρκίνου, θέλει για να αλλάξει ζώδιο όποιος την περάσει 41 λεπτά!!!
Λές να είναι ο χρόνος της "τυχερούλας";;;
Πάμε να δούμε και την τρίτη λέξη λοιπον. Η "τυχερούλα" είναι Αφροδίτη ώς
Κύριος Ωροσκόπου και βρίσκεται στους Διδύμους - σαφώς ξέρετε τώρα τί έκανε
στον πανικό της, πήρε τηλέφωνο φίλη ωριατζού!
Τι της συμβαίνει; Είναι σε αμοιβαία υποδοχή με τον Ερμή που κάθεται στον 7ο
των συνεργατών.Μάλιστα, ανταλλάσσει δυνάμεις δηλαδή με κάποιον απο το χώρο
συνεργατών..
Θέλουμε τίποτε άλλο; Α, ναι η Σελήνη σαν φως που σχεδόν πάντα έχει κάτι να πει
σε ένα χάρτη, κάνει όψη και με Ερμή και με Αφροδίτη. Παίρνει απο τετράγωνο
το φως από τον Ερμή και το δίνει με τρίγωνο στην Αφροδίτη. Αρά ένας Ερμής με
μικρή δυσκολία, της προσφέρει την ευκολία στο ζητούμενο.

 Δεν θέλω άλλες λέξεις, λέω;"τυχερούλα σε 41 λεπτά θα φύγεις με τη βοήθεια
συναδέλφου σου" Και τρωω την απάντηση: "Αποκλείεται, δεν υπάρχει κανείς εδώ".
Όλη μου η σκέψη λάθος; Μπορεί.. "Δεν είμαι θεός, της λέω, μπορεί να κάνω λάθος"
Εμείς λοιπόν μπορεί να φανταζόμαστε ότι θέλουμε με τα δεδομένα που έχει το
φτωχό μας μυαλό. Το σύμπαν όμως είναι πλουσιότερο σε φαντασία. Έτσι δέχτηκα
την ήττα μου. ΟΜΩΣ!!! Την άλλη μέρα η φίλη είχε την ευγενή καλοσύνη να με
πληροφορήσει ότι σε 41 λεπτά κατέβηκε συνάδελφος απο άλλο όροφο, την έβαλε
στο αμάξι του και την πήγε κατευθείαν σπίτι.

Ένα έχω να πω, ευχαριστώ τους φίλους που μου δίνουν "βλακώδεις" ωριαίες! 
Αποδεικνύεται κάθε φορά ότι όταν κάτι γεννιέται σε ένα μυαλό υπάρχει λόγος 
σοβαρός κι αιτία. Και δεν υπάρχουν "βλακώδεις" ερωτήσεις. 
Εμείς με τις απαντήσεις πρέπει να προσέχουμε...  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου