Ένας γενέθλιος..
Ο πρωταγωνιστής μας εδώ είναι ο Ερμής. Κυβερνιέται από Σελήνη, αγαπάει Σελήνη. Κατά σύμπτωση η Σελήνη κυβερνιέται από Ερμή, αγαπάει Ερμή. Ένας "μεγάλος έρωτας γεννιέται" ανάμεσα στο μυαλό και την αντίληψη. Για όσους δεν καταλαβαίνουν τί είναι η Αμοιβαία Υποδοχή ή λένε πως δεν υπάρχει. Εδώ ο υπολογισμός του Ερμή υπακούει στην αντίληψη και η αντίληψη βαδίζει με τον μαθηματικό υπολογισμό. Ταυτόχρονα, έχουμε και όψη συγκλίνουσα και ανεπηρέαστη μεταξύ τους. Όχι απλά υπάρχει η Τάση, υπάρχει και η επαφή με αυτό το ρεύμα...
Η Σελήνη δεν έχει δική της ακμή, έτσι μένει ως δείκτης του υποκειμένου, αλλά και της ροής, όπως και του ρόλου του προβολέα μέσα στο καρέ του χάρτη (κινηματογραφικά, όπως λεμε στο σινεμά). Η Σελήνη βρίσκεται στη χαρά της, στην ακμή του 3ου οίκου, στους μικρούς και μεγάλους καθημερινούς κανόνες στη ζωή μας, που μας αρέσει να κανουμε και να επαναλαμβανουμε χαρούμενα, ή δεν μας αρέσει αλλά εμείς επιμένουμε να κάνουμε και να ξανακάνουμε. Όπως λέει κι αυτός "Αν κάτι είναι αρκετά σημαντικό για σένα πρέπει να επιμείνεις ακόμη και αν είναι κόντρα στις πιθανότητες."
Ο Ερμής θερμαίνεται από τον Ήλιο και για την ακρίβεια βρίσκεται πάνω στο Σείριο. Ο Ρόμπσον λέει γι αυτό "μεγάλη επαγγελματική επιτυχία, βοήθεια από άτομα επιρροής, περιττές ανησυχίες, συνεργασία με την εκκλησία, φυσική ελαττωματικότητα από ατύχημα". Το να δηλώνει κανείς άθεος δεν εναντιώνεται σε αυτό που λέει ο Ρόμπσον για την εκκλησία, μπίζνες ιζ μπίζνες. Αλλά στα άλλα πρέπει να πέφτει μέσα 100%.
Ο Ήλιος είπαμε θερμαίνει; Μάλιστα ο Κ2. Είναι μέσα στον 1ο. Καλά μαντέψατε, money makes the world around. Και μιας και λέμε για χρήμα, δεν έχει μέσα στον 2ο ούτε Αφρο με τίτλους, ούτε Δία. Γιατί όλα τα λεφτά, είναι το μυαλό του. Όσο για τα λεφτά των άλλων, ο κ8, είναι στην ακμή 12ου, στη χαρά τους, ελεγχόμενα απο τον κ1. Αυτό χτυπάει καμαπνάκι. Γιατί είναι πολύ έξυπνο να ελέγχεις εσύ ότι τα λεφτά του άλλου είναι χαρούμενα και οι συνεργασίες τότε είναι πιό ενδιαφέρουσες από τους άλλους προς εσένα. Θέλουμε να συμφέρει τους άλλους να συνεργάζονται μαζί μας.
Οι σχέσεις με τους άλλους ανθρώπους. Κ7, ο Δίας. Μιλώντας λοιπόν για τις γυναίκες, ο Δίας είναι μέσα στον 5ο του, της αναπαραγωγής, της διασκέδασης. Βλάπτει την Αφροδίτη, η Αφροδίτη στους Διδύμους βλάπτει τον Δία. Δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα, ή η ισορροπία των πραγματών θέλει δίπλα στο γλυκό και το πικρό. Πολλά παιδιά (Αρης κ5 σε σύνοδο με Βόρειο), πολλές γυναίκες, εδώ φαίνεται και το επίπεδο (Βάλτε μέσα και την Αμπερ Χέρντ και το γλυκό έδεσε). Ο Ήλιος και ο Ερμής περιμένουν πολλά από το είδος που δεν μπορεί να τα δώσει (το είδος) στον ίδιο του τον εαυτό. Ο Κ7 βασίζεται στον κ10 του, και το τετράγωνο με τις προβληματικές καταστάσεις δεν τις γλιτώνει. Η Αφροδίτη κυβερνιέται από αυτόν, αλλά δεν δίνει γην και ύδωρ, είναι έξω από τον 1ο οίκο και κυριολεκτικά μέσα στα ψέματα του 12ου. Πράγμα που ο κ1 το έχει υπ'όψη του. Ο ίδιος λέει "το μεγαλύτερό μου σφάλμα ήταν πιθανόν ότι ζύγιζα περισσότερο το ταλέντο κάποιου και όχι την προσωπικότητά του. Νομίζω πλέον ότι το πιό σημαντικό είναι η καλή καρδιά". Βέβαια, ο ίδιος εχει δηλώσει ότι έχει το συνδρομο του Άσπεργκερ. Η χρωματική κλίμακα στα σύνδρομα είναι τεράστια, δίνει πάντως αδυναμία αντίδρασης ανάλογα με την κοινωνική αλληλεπίδραση που μπορεί να εκληφθεί ως αδιαφορία για τα συναισθήματα των άλλων, και τα άτομα με AS μπορεί να εκληφθούν ως αναίσθητα όπως λεει η βικιπαίδεια και όχι εγώ που δεν είμαι γιατρός. Και η Σελήνη όμως σε αυτόν τον χάρτη, και οι Ήλιος και Ερμής δείχνουν ακόμη περισσότερο καποιον που βγάζει σπυριά με τους άλλους ανθρώπους και φαίνεται πολύ πιο αποτελεσματικός και συγκροτημένος όταν κάνει αυτό που θέλει.
Μια ματιά στη δουλειά του. Μολονότι όσα είδαμε ως εδω μας έδωσαν τη δυναμική του. Ο Κ10 είναι ο Άρης στη σύνοδο με τον Βόρειο. Εντελώς απλοϊκά, χωρίς πρόθεση να μπω ακόμη περισσότερο στο βάθος, ο Άρης αυτός μου θυμίζει αυτό που κυριολεκτικά κάνει. Αφού κατέκτησε οικονομικά τον κόσμο, αυτός που το κάνει γιατί απλά μπορεί, ασχολείται με το πως θα στείλει πύραυλο (Άρης) στον αέρα του ουρανού, σε ένα μεγάλο επεκτατικό ταξίδι. Μάλιστα είναι ο Έλον Μάσκ.
(Αφιερωμένο στη Ρήγισσα)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου