Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2011

Μια κουταλίτσα ωριαία στον καφέ...

Με έχουν ρωτήσει πολλές φορές ό,τι ρωτούν όλους τους αστρολόγους, για προβλέψεις, είτε είναι του νέου χρόνου είτε είναι πως θα τα πανε φέτος οι Ιχθείς ή οι Ταύροι με τα οικονομικά τους κλπ. Δυσκολεύομαι να απαντήσω, και ξέρω πως φαίνεται παράξενο στους άλλους, αλλά ευτυχώς υπάρχουν άλλοι που το τολμούν και καλύπτεται η ζήτηση. Ίσως είμαι τεμπέλα, ναι, είμαι λιγάκι αλλά νιώθω πιο ευχαριστημένη όταν ασχολούμαι με πιο απλά και τρέχοντα πραγματα, πιο φλέγοντα της στιγμής. Ίσως να φταίει η Bellatrix που ζωγραφίζει με τη μορφή της τον Ήλιο μου, έτοιμη να  κάνει τον γύρο από το στόχο με το άλογό της και να χτυπήσει μια και καλή. (Έτσι να πω και εγω να ...μοιραίο που κάνει εντύπωση... πώς λένε "φταίει ο Ουρανός που κάνω τις αηδίες κι όχι εγώ" δηλαδή?)
Λοιπόν, θα σας πω το ...τρομερό που κάνει ...ντόρο πάλι (μπου γκου ντου γκου αααααααααααα - μπεμπέ  φράση που έχω αγαπήσει)! Τρεις μέρες το παλιογατί μου δεν ήρθε να φαει ενώ το άλλο μου γατί περίμενε έξω από την πόρτα νιαουρίζοντας και μεγαλώνοντας τη στενοχώρια μου. Οχι τίποτε άλλο, 4 μηνών γατί, ίσως 5 γιατί όταν το βρήκα είχε ανοιχτά τα μάτια του, να βγει εξω απο την αυλή δεν ξεμυτούσε καθώς ήδη φοβόταν τα δικά μας σκυλιά, πόσο να πάει να φαει σε ξένο σπίτι με άλλα σκυλιά που δεν γνωρίζει! Μόνο και μόνο αυτή η σκέψη είναι αρκετή σαν δεδομένο για να καταλάβει κανείς ότι το ζώο μάλλον χάθηκε εντός του χώρου του παρά εκτός. Αν εκτός... έχουμε σήμα κινδύνου ζωής του. Αυτά είναι τα δεδομένα μας χωρίς χάρτη.
Βάζουμε λοιπόν χάρτη με ημερομηνία και ώρα την ώρα που αποφασίζουμε ότι "τωρα θα ψαξω με χάρτη".
16 Δεκεμβρίου, ώρα 5.43μμ συντεταγμένες Λαυρίου. Αν δεν καταφέρω να ανεβάσω το χάρτη παρακαλώ βάλτε τον στο MyHoroscope ή στο Astrology.gr ή όπου βρίσκετε καλύτερα. Σύστημα Regiomontanus εννοείται. Και η ερώτηση είναι "Πού ειναι η γατα μου?" που όπως το χετε ξαναδεί το βαρετό έργο και άλλοι το ρωτήσανε και φωτιστήκανε και βρήκανε και τη γάτα που θα τη βρίσκανε και χωρίς χάρτη αν ήταν να τη βρούνε, αλλά εμείς είμαστε αστρολόγοι και θέλουμε να ξέρουμε, γιατί μπορούμε!
Αφού λοιπόν ψάχνω το γατί, και όχι το Μήτσο τον κολλητό (11ο οικο) ή το γιό μου (5ο οίκο) ή το άλλο μου μισό (7ος οίκος), πάω στα μικρά ζώα κύριο 6ου. Ακμή 6ου στις 1.20 τοξότη. Αρα η γάτα είναι Δίας, οκ, είναι ανάδρομος οκ, θα ξαναγυρίσει λεει, θα την ξαναδώ. Είναι στον 11ο οίκο.
Ομως η φίλη γειτόνισσα εχει τρεις σκύλλαρους και είναι 3ος κυρίως οίκος.. Αποκλείεται να είναι εκεί , αν πήγε θα μου την εκαναν σνακ. Αφου θα γυρίσει δεν την έκαναν σνακ, άρα είναι σε φιλικό χώρο εντός του κτήματος. Σε τί κατάσταση? Δίας στον Ταυρο. Ανοίξτε τον πίνακα τον δυνάμεων και πάρτε το απόφαση, χωρίς αυτόν δεν διαβάζεται χάρτης! Ο Δίας στον Ταύρο δεν έχει δυνάμεις εκτός αν βρεθεί απο τις 22 μοιρες ως τις 25.59 Ταυρου. Αρα η γάτα είναι κυριολεκτικά αδύναμη, ο Δίας σε περιηγητική κατάσταση, δηλαδή ότι λέει ο περιηγητικός πλανήτης. Πένητας αλήτης χωρίς δυνάμεις.
Τώρα να πω πως χάρηκα? Μήπως πρεπει να ψάξω να τη βρω γιατί ο κύριος του Δία η Αφροδιτη είναι σε αμοιβαία υποδοχή με Κρόνο σε ακμή 8ου? Ψύλλοι στ αυτιά μου μπήκανε. Θα βγω να τη βρω, αλλά που?
Ο Δίας ειναι στον 11ο. Νοτιο - ανατολικά. Αν θελετε να τα ξέρετε αυτά ριξτε μια ματιά το πρωι απο πού - εκεί που βρίσκεστε - βγαίνει ο ήλιος και θα σας λυθεί η απορία.
Βγαίνω έξω απο το σπίτι να ακριβώς απο εκεί αλλα δεν βλέπω τίποτα, οκ, λέω μάλλον κάνω λάθος.. Δεν μαζεύω και κανένα κουκουνάρι απο τα τόσα που χουν πέσει για το τζάκι? Ο άλλος γάτος μου νιαουρίζει και του λέω "πού είναι η μικρή?" Το νιαουρητό του επαναλήφθηκε ως απάντηση κάθε φορά που τον ρωτούσα, το περίεργο ήταν πως απο την τρίτη φορά άκουσα στο νιάου ...αντίλαλο!!! Δεν ήθελε πολύ, η ψιψίνα είναι νοτιοανατολικά του σπιτιού, πάνω απο τον κουνελώνα σε σημείο που να μην πλησιάζεται αλλα είναι καλά και περιμένω να το αποφασίσει και να ορθοδρομήσει προς το κομάτι πατέ που της άφησα κι έφυγα!
Δεν ήθελα άλλη γνώση απο πλανήτες, είπα  πως πίνοντας τον πρωινό καφέ μου αξίζει να στείλω αυτή μου την φρέσκια ιστορία σε όσους αγαπάνε την αρχαία σοφία...

Και μην ξεχάσετε, ε? Δευτερα Blow Λεπενιώτου 22 στου Ψειρή σας περιμένουμε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου