Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2012

"Πού είναι τα @@@@κλειδά μου!!!"

Έτσι, για να μην ξεχνιόμαστε πάλι, επανερχόμαστε με ωριαίο...
"Πού είναι", έλεγε η φωνή απελπισμένη του μικρού μου από την άλλη μεριά του
τηλεφώνου!!! "Έχω τρελλαθεί! Δεν μπορώ να κάνω τίποτε απο τις δουλειές μου
τώρα...."
Ήταν η ώρα του πανικόβλητου υιού... Και η ώρα άμεσης χρήσης του εργαλείου
που λέγεται αστρολογία. 21 Φεβρουαρίου λοιπόν, ώρα 05.32μμ, συντεταγμένες
37Ν45 και 024Ε04, Λαυρίου δηλ. και τόχετε σωστά αν σας βγάλει ωροσκόπο
25μοίρες κ' 58' Λέοντα.
Τί θέλουμε λοιπόν εμείς οι αστρολόγοι για διάβασμα χάρτη? Νηφαλιότητα. Ο
άλλος τρελλαίνεται, όχι εμείς. (Ετσι εξηγείται γιατί καμιά φορά και ο αστρολόγος
δεν μπορεί να διαβάσει δικό του χάρτη, όταν έχει τρελλαθεί από τα δικά του
προβλήματα.).
Δεδομένα μας λοιπόν, είναι ο "εγώ" - Κος 1ου οίκου, και τα "κλειδιά μου", Κος
2ου οίκου. Οι πρωταγωνιστές του έργου είναι ο Ήλιος (ο Εγώ - χαμογελαστός
χαζά στην αφίσσα) και ο Ερμής (με υφάκι ψάρακλα στην αφίσσα). Δεν πάνε για
σύνοδο, ούτε η Σελήνη τους συνδέει από καμιά μεταφορά φωτός. Αυτή βόσκει 
αλλού, σε άσχετη θέση, σε άσχετη όψη, σε κατάσταση άλλα'ντ'άλλων. Θα
δουλέψουμε λοιπόν με ότι έχουμε.
Αφού λοιπον ξεκαθαρίζω ότι μπήκε με τα κλειδιά στο σπίτι, άρα δεν κοιτάζω το
χάρτη σχεδιάζοντας το σχήμα της γειτονιάς ή κανενός άλλου προαστίου, αλλά
περιορίζομαι μέσα στο σπίτι, προχωρώ να δω τί κάνουν οι πρωταγωνιστές
του έργου μας.
Ο Ερμής κυβερνιέται απο Δία. Τον συνάντησε απο εξάγωνο κι έφυγε. Ο Ήλιος
κυβερνιέται απο Δία. Θα πάει εκεί σε αυτόν και θα τον συναντήσει. Αρα κάτι θα
βρεί ο Ήλιος εκεί που θα πάει.  Τί είναι ο Δίας? Άνεση, άπλα, σε χώρο Αφροδίτης,
πάλι για καλοπέραση μιλάει, μέσα στον 9ο τον οίκο των ονείρων... Πού
καλοπέρναγες καλέ μου? Απο εκεί που μπήκες ψόφιος και κουρασμένος (ο
Ήλιος έβγαινε απο σύνοδο με Ποσειδώνα) και πήγες και έδυσες (Ο Ήλιος ήταν
στον 7ο), για κοίτα μήπως τα κλειδιά είναι παραδίπλα σου γιατί είναι απαλά από
κάτι σκεπασμένα, οχι καπακωμένα όμως, στον ύπνο σου - τη δύση τη δικιά σου...
(Ερμής δυτικά του Ηλίου και Ύπαυγος).

Επάνω στο λεπτό σήκωσε την κουβέρτα του. Εδώ είναι μάνα...Να σου κάνω τώρα
μια ...άλλη ερώτηση??

Μια Δύση, κι ένας Ύπαυγος. Καλά για μια σαφή απάντηση?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου