Σάββατο 6 Αυγούστου 2016

ΠΡΟΣΕΧΩΣ... 

Απόσπασμα απο το καινούριο βιβλίο του John Frawley, με τίτλο Αθλητική Αστρολογία
Εδώ λίγο απο την αρχή

Εκείνος καταφθάνει και το ταξίδι αρχίζει

Ήμουν καθισμένος στο στόμιο της σπηλιάς μου, βράζοντας λίγες ρίζες για να φτιάξω αυτήν την απλή σούπα που είναι όλη η θνητή ουσία που ένας Δάσκαλος Αστρολόγος είτε χρειάζεται είτε ποθεί, όταν ένα κρώξιμο από το κατοικίδιο κοράκι μου με ξεσήκωσε για την επικείμενη έλευση ενός πολύ μοντέρνου νεαρού, τον οποίο μπορούσα να τον βλέπω να οδηγεί το μουλάρι του κατά μήκος του ελικοειδούς μονοπατιού που οδηγεί στην πλευρά του λόφου. Υπολόγισα (με το Solar Fire 6) ότι είχα ακόμη αρκετό χρόνο για να φάω τη σούπα μου ώσπου να φτάσει, έτσι απόλαυσα βάλσαμο από το πρόβειο γάλα στην γλώσσα μου που καιγόταν καθώς αυτός μαζευόταν κατ' εδώ.    
"Δάσκαλε", ξεκίνησε, "η γενναιότητά σου να κάνεις προβλέψεις για τα αποτελέσματα αθλητικών αγώνων είναι το αδιάλειπτο θέμα συζήτησης σε κάθε χώρα που έχω  ταξιδέψει."
       "Πόσο μεγάλο;" ρώτησα.
       "Πολύ μεγάλο", απάντησε.
       "Αυτό είν' όλο;"
       "Ω, πολύ μεγάλο ερώτημα. Πρώτης λαμπρότητας ερώτημα".
        "Α χα!"
        "Θέλω να μάθω τα μυστικά της τέχνης σου. Δίδαξέ με ώ Δάσκαλε!"
        "Παιδί μου, καταλαβαίνεις τί μου ζητάς; Είσαι έτοιμος να αποκρούσεις κάθε ενδιαφέρον στις φευγαλέες χαρές αυτού του κόσμου;
        "Είμαι."
        "Είσαι έτοιμος να απονεκρώσεις τη σάρκα σου, ξοδεύοντας μέρες και νύχτες και ατελείωτα σκληρή εργασία;"
         "Είμαι."
         "Έχεις  Visa ή Mastercard;"
           Έψαξε στο δισάκι του μέχρι που βρήκε μία, την οποία την πέρασα στη Σέντνα το κοράκι μου, που έφυγε χοροπηδώντας προς τη σπηλιά για να ολοκληρώσει τη διαδικασία της μεταφοράς.  Καθίσαμε σιωπηλά, στο πάνω χείλος του είχε χαντρούλες από ιδρώτα, μέχρι που εμφανίστηκε η Σέντνα, φέρνοντας ένα κομματάκι χαρτί που το έδωσε στο αγόρι, 2
και την κάρτα του που αυτός είχε δώσε σε εμένα."Αυτό θα το κρατήσω' του εξήγησα. "Αναμφίβολα θα έχουμε και άλλα έξοδα στην πορεία. Και τώρα, μπορούμε να αρχίσουμε.
         Με αυτά τα λόγια, τον χτύπησα κοφτά στους ώμους με τη βέργα που χρησιμοποιώ για να σπρώχνω τη φωτιά μου στο μαγείρεμα."Ευχαριστώ Δάσκαλε", είπε καθώς υποκλινόταν.
       "Θα γίνει καλός μαθητής" σκέφτηκα. "Αλλά, ας παραγγείλω μερικές παραπάνω βέργες". Έδωσα ύστερα την κάρτα στη Σέντνα.
        "Πες μου παιδί μου" άρχισα, "σε ποιό από τα αθλήματα θα επιθυμούσες να κάνεις προβλέψεις;'
       "Σε όλα τα σπορ Δάσκαλε. Θα ήμουν ικανός σε όλα, από το ποδόσφαιρο μέχρι το μπόουλινγκ".
       "Και τί εννοείς όταν λες ποδόσφαιρο;" τον δοκίμασα.
       "Δεν μπορεί να υπάρχει διαφωνία ανάμέσα στους εραστές της σοφίας, Δάσκαλε. Όπως ο κύκλος είναι η τελειότερη μορφή από όλα τα επίπεδα σχήματα, έτσι και η σφαίρα είναι η τελειότητα όλων των στερεών σχημάτων, έτσι πρέπει η μορφή του ποδοσφαίρου που είναι γνωστή με το όνομα «μπάλα» στους ειδωλολάτρες να είναι η κορυφή της τελειότητας όλων των αθλητικών παιχνιδιών.  Πράγματι, ο Ιώσηπος αφηγείται πώς, όχι πολύ καιρό από την εξορία του από την Εδέμ, ο Αδάμ έφτιαξε ποδοσφαιρικό αγώνα αφού ήρθε στη φαντασία του να βαρέσει κλωτσιά μαζί με τον Σήθ στις ουράνιες τροχιές. Ήταν εντελώς πρόσφατα όταν ο Ιωάννης Κέπλερ, του οποίου οι ιδέες για τα ουράνια σώματα θόλωναν από τις ομίχλες της Βοημίας, έφτιαξε το μοντέλο ενός πιο πεσμένου σύμπαντος, βασισμένο στην ατελή μορφή, την έλλειψη. Καθώς οι αγγελικές υπάρξεις συνέχιζαν να παίζουν το θεϊκό παιχνίδι, οι κάτοικοι του σκότους ακολουθούν τον Κέπλερ με τις δικές τους παράξενες τοπικές μεταβλητές χρησιμοποιώντας τροχιές με παράξενα σχήματα."
       "Τα καταλαβαίνεις καλά παιδί μου. Ο κάθε αστρολόγος πρέπει να αναγνωρίσει την ανωτερότητα του σφαιρικού παιχνιδιού. Παρά την κατώτερη φύση τους, ωστόσο, αυτές οι παράξενες μεταβλητές των αθλημάτων είναι τουλάχιστον επίσης προβλέψιμες."
       "Μου έφτιαξες το κέφι Δάσκαλε! Μπορείς να μου τα μάθεις αυτά;"
       "Κράτα την πιστωτική σου ψηλά και θα σου διδάξω όλα όσα γνωρίζω. Τώρα ας αρχίσουμε. Κάθισε σε αυτήν την πέτρα και ετοιμάσου για σημειώσεις."
       Σφύριξα, και ένα γιάκ που βοσκούσε ειρηνικά σε μια κοντινή πηγή αργοβάδισε στη μεριά μας. "Στάσου εκεί Μπρίτνυ, της είπα. Πήρα μια κιμωλία από την τσέπη μου και άρχισα να γράφω επάνω στη μαύρη πλευρά της καθώς άρχισα την ομιλία μου.

Άρχισα με ένα άλλο τεστ. "Από πού αρχίζουμε την έρευνά μας στην αθλητική αστρολογία;"
       Με κοίταξε σαν να λέει "νομίζεις ότι γεννήθηκα χτες;" προτού απαντήσει,  "με την ωριαία φυσικά: το καλύτερο σημείο εκκίνησης για οποιαδήποτε μελέτη στην αστρολογία".
       Χαμογέλασα, αλλά του έδωσα μια με την βέργα ως προειδοποίηση . "Σωστά παιδί μου. Αλλά πρόσεχε. Ο σεβάσμιος δάσκαλός μου μου είπε:
3
Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΣ ΣΕ ΈΝΑΝ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΩΡΙΑΙΑΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ      ΚΑΛΟΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΕΝΑ ΓΙΑΚ ΠΟΥ ΙΣΟΡΡΟΠΕΙ ΣΤΟ ΕΝΑ ΠΟΔΙ
Είναι σημαντικό να έχεις μια ηχηρή γνώση της ωριαίας σε όλες της τις εφαρμογές.
   Εκείνος πετάχτηκε πάνω και έτρεξε στο σακίδιό του, από όπου έβγαλε ένα ταλαιπωρημένο μπλε βιβλίο που έμοιαζε τόσο χρησιμοποιημένο όσο το αγαπημένο του αρκουδάκι. "Αυτό το βιβλίο μελετώ τη μέρα και έχω στο μαξιλάρι μου τη νύχτα. Ήπια από το βαθύ νερό του πηγαδιού του, γιόρτασα πάνω στο τραπέζι του, παρασύρθηκα από τα θερμά του ρεύματα, έπαιξα ευτυχισμένος στις λάσπες του...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου