Τετάρτη 5 Ιουλίου 2017

Βιβλία στο "Εγχειρίδιον"



Μου λένε γιατί δεν έχω κάνει σελίδα του βιβλιοπωλείου με τα βιβλία, αλλά όλοι ξέρουμε ότι όποιος ψάχνει για αστρολογία δεν μπορεί να μην πέσει πάνω στον "Μαθητευόμενο" κάποια στιγμή. Και όποιος πέφτει πάνω στον Μαθητευόμενο δεν είναι τυχαίος, ξέρει τί ψάχνει και ψάχνει σοβαρά. Λοιπόν, θ αρχίσω να σας λέω για τα βιβλία του καταστήματος. Κι ο θεός βοηθός γιατί δεν το έχω και πολύ το εμποριλίκι και ξερνάω τις σκέψεις μου πολλές φορές απερίσκεπτα μεν, έντιμα δε. Και τέλος πάντων, απόψεις μου είναι, τις πληρώνω για να τις ...πουλήσω, και δημοκρατία έχουμε, κι ελευθερία του λόγου έχουμε.... Οπότε, σε λίγο θα αρχίσετε να βλέπετε προτάσεις βιβλίων και λίγα σχόλια. Να μπορεί να καταλάβει κανείς, άν υπάρχει λόγος να τα αγοράσει....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου